RE: OT: LHC - stroj opět vyhrává...

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Březen 3 07:31:58 CET 2010

Zda ze mi, ze hledaji jak to nekdo vtipne nazval "velblouda v tunelu". Pisi "beta beat measurements", tedy mereni zazneji beta. Vcera byly logy pry plne hledani hrbu - HUMP (z toho ten velbloud) viz strana 10 na:
http://indico.cern.ch/getFile.py/access?contribId=1&resId=1&materialId=slides&confId=85751

Tomu by myslim to beta beat measurements mohlo odpovidat.

Jakub Serych