Re: OT - objednavky za par korun

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Březen 3 06:30:14 CET 2010

Ja bych to neresil. Majitel internetoveho obchodu ma IMHO pravo si
stanovit podminky, zakaznik s nimi nemusi souhlasit, muze o nich
diskutovat ale to je tak vsechno co proti tomu muze delat.
Pokud se prodejce rozhodne zakaznikovi vyjit vstric, muze to pro nej
byt dobra reklama na ktere pozdeji vydela (slysel jsem nazor jedne
popularni osobnosti ze si jde do qelbu koupit jednu disketu a podle
toho jak mu ji prodaji se rozhodne jestli si tam koupi pocitac).

Z vlastni zkusenosti mohu uvest, ze jsem si parkrat rikal ze by se mi
neco hodilo i cenove ale postovne a balne by tu cenu podstatne zvysilo
a zas tak moc po tom netouzim. Ale nenapada mne vinit z toho prodejce.