OT - objednavky za par korun

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Březen 3 02:56:23 CET 2010

Me s timhle rozsekal v dobrem slova smyslu Alfatronic,
RS online, potreboval jsem nejake soucastky a bylo toho
bratru "jenom" za 450Kc tak jsem se ptal po minimalni
objednavce nebot tam bylo postovne zdarma(Obchodni
balik, Ceske posty), a fakt jsem se stydel za tak malou
objednavku, tak jsem se ptal co musim splnit  pripadne na
cenu postovneho, odpoved znela, ze jakakoliv,  obcas
nechapu to zase z druhe strany, jak firma s tim kalkuluje,
kdyz se najde "par pitomcu"  za 450Kc, ale koukam,
ze jsem jeste nad normou :-D

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Jan Galuszka" <konference@ei.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 03, 2010 12:04 AM
Subject: OT - objednavky za par korun

Nepatrim mezi velke stezovatele, ale sem tam to je na prasky.

Pomalu dochazim k nazoru zavrit internetovy obchod.
Ne, ze by nebyli zakaznici, ale hodne zakazniku objednava zbozi za 50Kc ,
80Kc, .. a vic nez polovina objednavek je pod 200Kc.

Kdyz je poinformuji, ze je balne 100Kc pri objednavkach pod 500Kc a postovne
dle sazeb posty Obchodni balik, tak cast souhlasi a druha cast mi vynada a
nuti me jit z balikem / doporucenym dopisem na postu a neda si vysvetlit, ze
zajit na postu, vystat frontu, je vic nez pul hodiny.

Vrcholem byl majitel servisni firmy, ktera ma zakladni sazbu 700Kc/hodinu.
Objednal zbozi za 150Kc, nutil me abych to zaslal nejlevnejsim zpusobem -
doporucenym dopisem a vynadal mi za to, ze si cenim cas vice nez kopac
kanalu.

Pro neznale -- s Obchodnim balikem nemusim na postu, to si postak vyzvedne u
mne ve firme.

Omlouvam se, ale vyprovokovala me k tomu objednavka za 80Kc od jednoho clena
zdejsi konference

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )