Re[2]: OT: LHC - stroj opět vyhrává...

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Úterý Březen 2 23:15:29 CET 2010

Puvodni  zprava "RE: OT: LHC - stroj opět vyhrává..." od "©erých Jakub
(hw-list@list.hw.cz)" z 2. března 2010, 22:31:02,
msgid:CE8735B5C602CF4E8013990C76C918114B60E7@Coruna.panska.intra (934 bajtu):

©J> Mam Vistars na kompu v jednom okne pusteny trvale, takze to pri
©J> praci sleduju jako jini pred casem sledovali olympiadu :-)))
©J> Jakub Serych

Na  to  pozor,  jednou  mi takto doslo necekane na disku misto a vzdy,
kdyz jsem neco smazal, za chvili bylo opet plno. Po chvilce laborovani
jsem  zjistil,  ze  vse  sezrala cache Opery, nebot v ni byl (nejspise
mnoho   hodin,   browser   nezaviram,   pocitac   nevypinam)  otevreny
reloadujici  se  Vistar  :)  On  totiz  ten  obrazek ma za nazvem jako
parametr  nejake  nahodne cislo, ktere zpusobuje, ze pro prohlizec jde
pokazde  o  jiny  obrazek  (ma  defacto  jine jmeno, ikdyz se lisi jen
parametr)  a  tudiz  ho  necachuje.  Resp.  alespon  v  pripade  Opery
"cachuje"  kazde  nacteni obrazku zvlast :) No, sezralo to takto pre 2
GB mista.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz