RE: OT: LHC - stroj opět vyhrává...

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Březen 2 22:41:36 CET 2010

Pri te prilezitosti, co je to TED? V jednu chvili tam bylo neco jako Beam already in TED, zkousel jsem to hledat, ale nasel jsem akorat fotky jak to instalovali v tunelu - je to takova zelena (zda se litinova) tezka mrcha se zaspicatelym koncem.
Osobne si myslim, ze by to mohl byt dumper nekde u konce propojek mezi SPS a LHC, ale asi nejak blbe zadavam dotazy do vyhledavacu...

Jakub Serych