[MECH:] Kde nechat vyrobit ozubena kola?

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Úterý Březen 2 16:02:11 CET 2010

Zdravim,

mam doma jedno cinske auticko a rad bych ho uchoval pri zivote o neco dele,
nez jak to naplanoval vyrobce, soucasne bych chtel osadit nejaky rozumnejsi
elektromotor (predpokladam neco z rady Speed 480), prestavet podvozek atd.

Problem je, ze ozubena kola v prevodovce jsou z pomerne neduveryhodneho
plastu, rad bych je nechal vyrobit z neceho odolnejsiho (mosaz, dural,
ocel - nevim, necham si poradit). Jde o sadu pastorek - vlozene dvojite
mezikolo - vystupni kolo, pastorek prumer cca 8, mezikolo 50 a 20, vystupni
kolo cca 70 (zatim jsem to nemeril, odhaduju z hlavy). Bylo by mozna
uzitecne mit ty sady dve, u kazde jine mezikolo (abych mohl lepe vyladit
motorizaci).

Zatim jsou originalni plastova kola v 1A stavu (najezdenych par minut), tak
jsem si rikal, ze by bylo idealni nechat to u nekoho zkopirovat driv, nez se
to cele rozsype.

Cenu resim do te miry, ze je mi celkem jedno, jestli jedno kolecko bude stat
deset korun nebo padesat, ja do toho stejne najekou tu korunu budu muset
nasypat.

Otazka zni - vite o nekom, kdo by chtel a mohl neco takove udelat?

Pavel Kutina