je chranen firmware?

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Úterý Březen 2 15:13:50 CET 2010

Souhlasím na 100%...

(O tom, že tchýně je účetní (dobrá účetní, pokud vím) a přesto si platíme
jinou, se snad ani zmiňovat nebudu. Využívat tchýni jako účetní již patří do
oblasti masochismu.)

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Tuesday, March 02, 2010 2:06 PM
To: HW-news
Subject: Re: je chranen firmware?

 2.3.2010, 13:58:47

Uz radu let rikam, ze, dobre obchody delaji dobre pratele, ale mezi
dobre pratele kseft nepatri.
Zazil jsem ve svem okoli nekolik pripadeu, kdy se mnoholeti kamaradi
na zivot i na smrt, po par letech spolecneho podnikani ve zlem rozesli
a od te doby jeden o druhem bud nemluvi vubec nebo jen v nadavkach.
Proto se k pripadnym kseftum mezi svymi kamarady stavim jako cert ke
svecene vode. A kdyz uz prece jen vyjmecne do neceho jdu, beru to od
zacatku jako kamaradskou vypomoc a ne jako kseft.
Zatim to docela vychazi, sice mozna prichazim o trochu penez, ale ne o
kamarady.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz