je chranen firmware?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Březen 1 15:24:06 CET 2010

No platna je i ustni smlouva (pokud ji lze dolozit treba svedky). ;-)

Nicmene kdysi se zde nekdo podivoval nad tim, ze po podobne zkusenosti,
nedam z ruky nezamceny MCU, bez ohledu jestli v nem je 5 nebo 50.000
radku kodu.
Pokud to ten clovek mysli dobre tak mu to nevadi a vi, ze jej odemne
vzdycky dostane - nebo si muze objednat x kusu do foroty.

Pokud mne prejede auto tak je to sice blbe, ale vyrobce telefonu Siemens
uz take neni a ze mi doma lezi telefon s chybou FW take nikdo neresi.

Pokud delam s tim, ze predavam cely SW tak me fin. situace dotycneho
sice mrzi, ale to je tak vsechno.

Radek Vicek