Re: Popisovač na gumovou klávesnici

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Březen 1 13:36:58 CET 2010

Dokud to neni rozzblemcany uplne, tak zaformovat a odlejt z neceho jineho.
No a pak resit popisek na material, na kterem by to mohlo drzet, to pak uz
zalezi "jen" na odlevaci hmote...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "DeeJay" <deejay@email.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, March 01, 2010 1:32 PM
Subject: RE: Popisovač na gumovou klávesnici

:-) a potom uz bylo vsechno rozmazany ....

- ale  vazne, nebude lepsi vyrobit si nove hmatniky z nejakeho plastu nebo
kovu a nalepit je na ty gumove ? jasny ze s tou rozblemtanou gumou to asi
nebude nic moc, ale lepsi nez popisek.
Pripadne vyrobit uplne nove cudliky
(nevidel jsem jak zarizeni vypada v realu tak to mozna nebude takjednoduche)

DJ