OT: Popisovač na gumovou klávesnici

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Březen 1 10:00:50 CET 2010

Zdravím,
  u jedné z radiostanic došlo dlouhodobým užíváním k setření popisek na
klávesnici. Tato je zhotovena ze světlé gumovité hmoty, navenek trošku
lepkavého dotyku (umytí v isopropylu nepomáhá a benzin jsem nezkoušel).
Zkoušel jsem ledacos, ale nic mi na to nechytá, a to včetně vodostálých
popisovačů na fólie značky Rotring. Prostě na to ten inkoust nepřilne
a pokud ano, dá se to snadno setřít i po úplném zaschnutí.
  Nemáte někdo tip na popisovač vhodný pro tento účel ? Potřebuji tenký
hrot, tlačítka jsou relativně malá a musím na ně vtěsnat číslici a až
4 písmena. Vzhledem k oblasti nasazení by byla dobrá i vysoká odolnost
proti setření.
  S pozdravem Pavel