Re: OT: modelářské DC motory

kpr kpr@seznam.cz
Pondělí Březen 1 08:38:24 CET 2010

Odpovím tady na všechny vaše příspěvky.
Díky za tabulku i za ten odkaz, oboje se hodí.

Jsem zvyklý že když kupuji motor, tak k němu mám dokumentaci... nejlépe charakteristiku z brzdy. Výkon, kroutící moment. Proto mně překvapilo že výrobce toto neuvádí.
Motory DC sice "mají být" skoro lineární, ale není to poprvé co jsem se setkal se silně nelineárním motorem.
Na brzdu nemám moc vybavení ani čas, ačkoli to není tak těžké.

Robot nebude soutěžní, víceméně zakázkový kousek. 6-kolový hexbot, náhon na 4 kola nezávisle. Každá náprava bude mít vlastní převodovku + výstupní diferenciál s možností zámku. Převodovku momentálně počítám a budu kreslit.

KPR