OT: CERN - Atlas v utajení ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Březen 1 06:10:43 CET 2010

Zdravím,
  všiml jsem si zajímavé věci - experiment Atlas nějak "uzavírá kanály"
a snižuje míru komunikace s okolím. Již dříve bylo potřeba mít na přístup
externí CERN account, ale ten mi byl celkem snadno vyřízen a pak jsem mohl
volit např. "LHCAtlasData 4x3" na meltronx.com a bylo tam na co se koukat,
celá ta aparatura byla nádherně rozkreslená, až z toho oči přecházely.
  Tak tohle už nejde, na meltronxu ty stránky odstranili (ještě ale zbyly
ve výběrové roletce) a já si udělal své bookmarky přímo na web Atlasu,
které mne nyní požádají o autentikaci, ale řeknou, že můj account má bohužel
smůlu.
  To samé se děje s odkazem v levém sloupci na lhcportal.com
https://atlasop.cern.ch/atlas-point1/ATLASview/ACR.htm , což má být webcam
do control room Atlasu, který určitě fungoval. I zde je nyní autentikace
neúspěšná. Copak se nám to tam děje, že už nechtějí, aby se na ně lidičkové
dívali ?
  Account sám je v pořádku, s prohlížením jiných autentikovaných zdrojů
CERNu problémy nemám.

Zdraví Pavel.