OT: LHC - zase blesk ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Červen 30 19:52:21 CEST 2010

Zdravim,
  takovy obrazek prave vznikne, kdyz se dumpne debunchovany svazek (coz se
nekdy stane napr. pri zamernych testech systemu, o kterych psal Balu v
predchozim prispevku). A bude vznikat, az bude svazek jednou plny na
nominalni stav, tj. bude mit nejakych 2880 bunchu :-). Jsem zvedav, kdy
ta doba prijde, dnes melo byt odpoledne poprve 6 nominalnich bunchu na
svazek, ale vime, jak to dopadlo :-).
  Pokud je draha paprsku behem dumpu cela vyplnena, pripomina to preclik,
takovou elipsu nahore s promacklym zacatkem a koncem. Jednou uz se ale
podaril dump, ze byly videt jen ty 2 obloucky elipsy nahore a jeden vetsi
dole a vznikl z toho docela hezky smajlik :-). Mel jsem ten obrazek nekde
uschovany, ale ted ho nemohu najit...
  Taky Pavel :-)