OT: LHC - zase blesk ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Červen 30 18:45:47 CEST 2010

Zdravím,
  nene, svazky tam např. při tomto výpadku energie byly a byly krásně
svedeny do "dumpů". V systému je naštěstí tolik energie (pole supravodivých
magnetů, nabité kondenzátory ve všech zdrojích atd.), že při prvním náznaku
jakékoliv poruchy stačí vypálit "ejection kicker" a ten pošle paprsek pěkně
do bezpečí :-) (míněno hlavně pro bezpečí stroje).
  Pavel