Intel D510MO nebootuje z USB

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Červen 30 18:27:12 CEST 2010

Tak to mam radost.

Tu starsi D945 mam taky. S ni zadne problemy nebyly. Uspesne jsem na ni
otestoval i USB boot, kdyz jsem chtel overit media.

Bohuzel uz takhle nova deska nema IDE, ale jen 2x SATA. Takze nemuzu
pouzit mechaniku z jineho PC. Navic case nema externi slot a rozebirat
ho kvuli zalohovani neni moc prakticke. :-(

Nemusi byt pro tom bootovani splnene nejake nepsane podminky? Napr.
klavesnice a mys pres PS2, monitor s konkretnim rozlisenim...?

Zdenek