Elektricke kolo

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červen 30 10:44:07 CEST 2010

problem muze byt pomerne zasadni ve slove ODHADUJE se - rozhodne bych
wikipedii nebral za neco jako dogma - podle toho by 250kg tlustoch mel
byt schopny dat tak 750W

vasich 90kg urcite neni jen samy sval (mozna vas podcenuju) na rozdil od
proficyklisty - takze vam vyjde rozhodne vic - nevim jaky mate pomer
tuk:sval

a take je rozdil hodina nebo dve hodiny nebo jeste vic - problem je
prave chlazeni - vzhledem k tomu, ze jsme z valne casti z vody tak to
chvili trva nez se teplota hne, ale jakmile se hne tak uz je zle -
homeostazu si telo hlida velmi peclive

proste si vseobecne myslim, ze se to dost prehani - ono totiz kdyby tech
700W (1HP) byla takova legrace tak by nebyl takovej problem to ero
pohanene lidskou silou udelat - zatim jsou to takove docela zoufale pokusy

neverim, ze i profici cyklisti trvale jedou 5h v kuse na 500W - podle me
nemaji sanci to uchladit - a tolik vody zase nevypijou, aby to vypotili

jezdim na kole vetsinou cca hodinu na aerobni tepovku 120-130 leje ze me
jak z vola ;-)

chodim jeste plavat - davam si 3x 15 minut (5 minut pauzy) na tepu
130-140 a tam to nastesi neni videt jak jsem zpocenej, ale je to vydej
cca 400kcal a i ve vode 21stC mam pocit ze se prehrivam a lepsi chlazeni
asi neni nez voda kolem tela

Radek Vicek