Elektricke kolo

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Červen 30 10:03:07 CEST 2010

Tak ja nerikam, ze tech 200W je bez zadychani. Tepem jsem kolem
150-155. Je to udaj z trenazeru typu kolo na valeci s elmag. brzdou,
tak si rikam, ze tam by to merit mohlo jit celkem rozumne presne.
Jak je na tom Cancellara je treba tady
http://cozybeehive.blogspot.com/2010/06/anatomy-of-cancellara-attack.html
Jinak 200W x 1h = 200Wh = 172kcal kdyby byla ucinnost 20% tak je to
celkem 860kcal coz je zhruba i cislo, ktere se za hodinu spalit da.

PK