Intel D510MO nebootuje z USB

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Červen 30 08:31:22 CEST 2010

Kam ten svet speje? Je to cim dal tim horsi.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: RV
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, June 30, 2010 8:24 AM
  Subject: Re: Intel D510MO nebootuje z USB

  Z toho si nic nedelejte - zene jsem dal pred pul rokem do PC Intel
  D945GCLF2.

  Dodnes jsem nebyl schopen nainstalovat ovladace zvukovky, deska
  nebootuje z SATA (musel jsem tam dat stary IDE disk) a jako bonbonek to
  nebootuje z USB (DVDcko na USB) - stejne co popisujete - pri bootu
  probehne POST pak to chvili haze nejake kody dole v rohu a pak zcerna
  obrazovka a smitec. Musel jsem si pripojit DVD na IDE a z nej nabootovat
  a instalovat. Uplne stejne se to chova po Ubuntu.

  Nejlepsi je ze disk na SATA normalne funguje a DVDcko na USB take.

  Posledni drivery, BIOSy a nic. Na forech jsem to uz take zaznamenal,
  udajne to mely resit upgrade BIOSU, ale u me to teda nefunguje.

  Jsem dost nasra..j, ale preinstalovavat se mi to nechce - zatim.  intel
  ma timto u me vyraznej cernej puntik.

  Radek Vicek