Elektricke kolo

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Středa Červen 30 07:04:45 CEST 2010

Huh, takže v okamžiku, kdy Vám někdo vlítne do cesty nejprve popřemýšlíte o tom, jakou brzdou vlastně budete brzdit a pak teprve (možná) zabrzdíte ? No, nechtěl bych Vás mít ve svém okolí... Brzda musí fungovat okamžitě naplno bez jakékoliv prodlevy. Jinak jste nebezpečný svému okolí.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Rollfree
Sent: Tuesday, June 29, 2010 6:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: Elektricke kolo

Vzdyt jsem to psal hned v prvni vete: "...chci-li jezdit usporne, budu tomu asi muset prizpusobit jizdni styl, chce to trochu predvidat..."

Stejne jako v aute kdyz vidim, ze za chvili budu stat na cervenou, tak neslapu do posledni chvile na plyn, abych pak o to vic slapal na brzdu (coz se zda naprosto logicke, proc to ale tolik lidi v praxi nedela ?)

Na e-kole to bude chtit pri jizde z kopce prubezne pribrzdovat (nebo aspon to brzdeni dole rozlozit do delsiho useku), jinak to budou muset resit ty brzdove kotouce. Kdyz jsem chvili jezdil na tom pujcenem kole, tak po chvili uz jsem jezdil tak, ze na kotouce doslo jen pri zastaveni, tj. pri dobrzdeni minimalni rychlosti na konci brzdeni. Bohuzel mu to nemerilo proud do aku pri rekuperaci.

rollfree