Elektricke kolo

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Červen 29 20:38:51 CEST 2010

No koule neni az takova vyhra, to vetsinou konci dirou v chladici toho
vzadu a zkroucenou kastli na odpis toho vpredu ;-)

Kazdopadne zacinam uvazovat o elektrokole taky, v podstate denne se
snazim 10-20km najet a do vetsiho kopce to tlacim, tohle by mohlo
pomoci... Kde zacit? Asi nekupovat hotovku ale postavit si to sam, ze..