Elektricke kolo

Rollfree rollfree na volny.cz
Úterý Červen 29 18:11:43 CEST 2010


Vzdyt jsem to psal hned v prvni vete: "...chci-li jezdit usporne, budu tomu asi
muset prizpusobit jizdni styl, chce to trochu predvidat..."

Stejne jako v aute kdyz vidim, ze za chvili budu stat na cervenou, tak neslapu
do posledni chvile na plyn, abych pak o to vic slapal na brzdu (coz se zda
naprosto logicke, proc to ale tolik lidi v praxi nedela ?)

Na e-kole to bude chtit pri jizde z kopce prubezne pribrzdovat (nebo aspon
to brzdeni dole rozlozit do delsiho useku), jinak to budou muset resit ty
brzdove kotouce.
Kdyz jsem chvili jezdil na tom pujcenem kole, tak po chvili uz jsem jezdil
tak, ze na kotouce doslo jen pri zastaveni, tj. pri dobrzdeni minimalni
rychlosti na konci brzdeni.
Bohuzel mu to nemerilo proud do aku pri rekuperaci.

rollfree

*************************************

----- Původní zpráva ----- 
Od: <Cihak na dkv.lbc.cd.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 29. června 2010 17:31
Předmět: RE: Elektricke kolo


Při prudkém brždění musíte počítat mnohem větší brzdný výkon než je trakční výkon. Leda že byste nadbytek brzdného výkonu pálil v brzdných destičkách. Pak ale myslím rekuperace nemá smysl. Využil byste ji jen v dlouhých mírných kopcích. Pořítejte že potřebujete tak trojnásobek trakčního výkonu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Rollfree
Subject: Re: Elektricke kolo
Ten kilowatt to da pri 48V, takze ty proudy budou oproti zminovanym maximalne polovicni. A pri proudu 20A a baterce 14Ah to je nejakych 1.5C, takze zadna hruza.



More information about the Hw-list mailing list