Par Xilinx otazek.

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Pondělí Červen 28 20:16:11 CEST 2010

Uz parkrat jsem na pruzinove kontakty koukal, ale nejak mi porad nedocazi do ceho se ty pruzivove kontakty jako uchycuji?
PN

> Od: "balu na home"
> Komu: HW-news
> Datum: 28.06.2010 19:39
> Předmět: Re: Par Xilinx otazek.

ono su to len 4 draty... ja idem akurat vyskusat tie pruzinove kontakty
a smd plosky na plosaku. Este som ich nekupil ale chystam sa tak urobit
co nevidiet.
http://www.tag-connect.com/website_html/which_tag_connect.html
http://www.ptr-messtechnik.de/download/pdf/FK_en.pdf
b.