presne meranie relativnej teploty

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Červen 28 18:00:13 CEST 2010

ano, tuto metodu poznam, pouziva sa aj na meranie teploty magnetov v
LHC. Na moju aplikaciu je to ale znacny 'overkill'.
Myslim ze asi pojdem tou cestou PTxx cidiel.
Oni by sa dali pouzit aj tie polovodicove digitalne cidla. Ked sa to
vsetko okalibruje spolu v jednom kybli vody tak aspon na zaciatku bude
rozlisenie dostatocne. Co ale netusim je dlhodoby drift. Ako velmi bude
tato kalibracia platna po par rokoch? Budu tie digitalne teplomery
ukazovat stale rovnako?
b.