OT: PC muzeum

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Sobota Červen 26 20:36:38 CEST 2010

Ja si myslim, ze mozna bude trochu problem v tom, ze to nejsou moc
muzejni kousky, protoze techto kusu HW se jeste vsude vali hafo a na
mnoha mistech se stale jeste pouzivaji a dotycni uzivatele to jeste
misty povazuji za stale moderni veci. Treba znam pripad, kde se jeste
na profesionalni (komercni) praci pouziva pocitac a tiskarna jeste
nejmin o 15 let starsiho data vyroby nez vase poklady - to jen pro
zajimavost :-)
Napriklad pro DJ5xx se jeste stale dost bezne prodavaji cartridge.

Tomas