DC-DC step-down 3.3V automotive

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Sobota Červen 26 11:31:09 CEST 2010

Kdyz skape ABS tak ABS nefunguje a mame auto bez ABS, ale porad s funkcnima brzdama, mimochodem je to pomerne normalni a bezna vec, poruchovost ABS je rozhodne o nekolik radu vyssi nez poruchovost brz jako takovych. Nejbeznejsi pricinou odstaveni ABS je porucha nektereho z cidel.
Myslim, ze na trhu neni zadne seriove auto u ktereho by zivoty posadky primo zaviseli na nejakem elektronickem bazmeku.

Pavel

>Vies ked skape mobil, nic extra sa v aute nestalo... Ked skape ABS, uz to nemusis rozchodit.

A.