OT. digitalni podpis PDF

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Červen 25 23:16:22 CEST 2010

Cau,
No tak také jsem předpokládal, ze to bude osobní. Ale at delam co delam, tak
se to vždy ulozi do ostatní. At automaticky, nebo mu uloziste natvrdo
nastavim na osobní, tak se vždy objevi v ostatních. Protože jsem to zkousel
se 3 DP a na 3 ruznych PC, tak jsem usoudil, ze to je asi OK. Kde muze byt
chyba?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Friday, June 25, 2010 3:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT. digitalni podpis PDF

Původní zpráva ze dne 25.6.2010 od evik na volny.cz:

> Mějme certifikat, ktery je nainstalovany v ulozisti "ostatni uzivatele"

Když je v ostatní uživatelé, tak není tvůj, nemůžeš s ním podepisovat,
nemáš k němu klíč. Nebo jo?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601