DC-DC step-down 3.3V automotive
Vláďa Anděl
vaelektronik na vaelektronik.cz
Pátek Červen 25 22:29:05 CEST 2010
Stejně jsem nepochopil, co se tady řeší. V palubní síti špičky jsou, tak se
tam dá transil, případně za transil malá indukčnost a za ní filtrační kond.
Pokud tam ta indukčnost nebude, je tam ten transil zbytečný - proudové
špičky stejně pochytá až ten filtrační kond. Pokud je tam jen ten transil,
stačí zkontrolovat max. (katalogové) napětí na něm při proudové špičce. Ale
i pokud to napětí vyhoví, stabilizátor to nemusí dostatečně rychle
uregulovat a udělá špičku i na výstupu. Než bych sháněl nějaký super odolný
automotive stabilizátor, dám tam odpovídající ochranu a za ní cokoliv.
Anděl
----- Original Message -----
From: "Lukas Burda" <burdal1 na post.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, June 25, 2010 9:10 PM
Subject: Re: DC-DC step-down 3.3V automotive
> Ked skape ABS, uz to nemusis rozchodit.
Jiste. Se samodomo palubnim pocitacem to mimochodem souvisi jak?
Lukas Burda
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
More information about the Hw-list
mailing list