Mereni pudni vlhkosti?

Stano stano.hw na gmail.com
Pátek Červen 25 12:43:28 CEST 2010

Predpokladam a ako tu uz bolo naznacene vysielany pulz ide do hradla,
prijaty pulz do druheho vstupu hradla vysledok je vlasne PWMka len casy
su na urovni ns, toto zintegrovat kondenzatorom a merat pomocou ADC.
(Aby to bolo linearne idealne by bolo nabijat ten kond konstantnym
prudom to si ale neviem dost dobre predstavit realizovat takto rychli
zdroj konstantneho prudu, ale na podnu vlhkost postaci aj rezistor...)
Trafil som?