DC-DC step-down 3.3V automotive

mrkvo mrkvo na prokon.cz
Pátek Červen 25 12:09:32 CEST 2010

Zdravím,
  prosímvás doporučil byste mi někdo nějaký dc-dc konvertor step-down
aby se dal dát do auta na palubní napětí a plival 3.3V? Totiž při
projektování mého palubního počítače sem prostě zase nedomyslel jednu
věc a to, že když sem tam dal LM317 v smd tak to strašně topí při odběru
100mA. (1W jde do tepla). Nedovedu si představit, co by se stalo kdybych
to pak dal do auta kde bude 50°C... A hlavně vůbec netuším, jak sou
tadyty dc-dc konvertory náchylný na palubní brajgl (pokles napětí při
startování, atd..)

Mám zálusk na nějaké z TexasInstuments, ale třeba máte lepší...

Díky

Milan Petržilka