Zapinani TV signalem ze SCARTu set top boxu

Pátek Červen 25 11:52:57 CEST 2010

2010/6/25 iko <iko_iko na centrum.sk>:
> A co tak vybrat vnutornosti z STB a strcit ich do skrine TV, poprepajat
> SCART a napajanie vnutorne? :)

Jo, to mě taky napadlo, sice elegantní řešení, ale trošku složitejší,
do malý televize (37cm) by se ty střeva asi nevešly a do velký (72cm)
sice jo, ale kdo se má s tou krávou tahat... Takhle mám malou krabičku
s relátkem, která se schová někam za televizi.

Navíc, když bych chtěl vyměnit settopbox, musel bych tu bednu znova
otvírat. A některý STB maj navíc USB port nebo i DVD přehrávač, to je
pak lepší když zůstanou venku.

P.K.