kde sehnat samsung nand flash

Michal Krestan krestan na hw.cz
Pátek Červen 25 11:08:38 CEST 2010

Nevite nekdo o nejakem dodavateli, ktery dokaze dodat NAND flash od Samsungu o kapacite alespon 2GB, lepe 4GB? Na verzi mi nezalezi, pouze musi byt se sbernici x8 a pouzdro TSSOP48. Bohuzel mam pocit, ze neexistuje jiny zdroj, nez v cine, kde se da koupit cele baleni, ale nechci kupovat 960ks, kdyz jich potrebuju zatim o dost min. Urcitym zdrojem bylo rozebirat SD karty od Kingstonu, ale ten pameti nahradil za Toshibu, ktera nelze pouzit. Uz jsem zkousel i nakoupit hromadu flash disku a karet, ale zatim jsem netrefil na tu spravnou:-( Urcitou nahradou je pro me jeste Hynix, ale ten uz snad vubec nikdo nema, nebo plati opet objednani celeho baleni.

            Michal