Pristrojove svorky

Pátek Červen 25 11:00:00 CEST 2010

Zdravím.
Nabíječky na trakční baterie používají podle výkonu tři velikosti kombinace zásuvka - zástrčka (takzvaná REMA) - 80A - 160A - 320A. Ta 80A je docela rozumná na manipulaci, vodiče se ale musí krimpovat. Nevyrábí se sice panelové provedení ale dá se to naplocho na panel přišroubovat.
Hledejte REMA FT80 nebo Schaltbau LV, výrobců je spousta, jen si vybrat...

L. Kručinský

________________________________

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Patka
Sent: Thursday, June 24, 2010 9:04 PM
To: 'HW-news'
Subject: Pristrojove svorky

Zdravim,

do jednoho zarizeni bych potreboval pristrojove svorky pro 24V, ale pro
trvaly proud cca 60A. S nejakou rezervou bych radeji i pro 100A.
Prohledal jsem GME, GES, TME i SOS a bohuzel jsem nasel svorky
jen pro proud 36A. S ohledem na to, ze zarizeni bude v miste bez dozoru
si netroufnu neco poddimenzovat. Nevite nekdo, kde  by se takove svorky
daly sehnat ?

Dekuji za radu

--
Martin Patka                      network & server administrator