Zapinani TV signalem ze SCARTu set top boxu

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Červen 25 08:02:28 CEST 2010

ja nemam v supliku zadny soucastky .. :-) a tak pouzivam
kombinaci lidl/lidl, tedy ucici se uni_dalkac(emgeton) + "psa" s master zasuvkou.
kdyz vypnu tv, vypne se vsechno okolo do "0" W. na dalkaci mam naucene i obe hlasitosti(nekdy nutnost) atd.
na stole jen jeden ovaldac na vsechno ...
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Friday, June 25, 2010 7:20 AM
To: HW-news
Subject: Zapinani TV signalem ze SCARTu set top boxu

Taky vás štve, že musíte zapnout nejdřív televizi (starou analogovou) a pak set top box? Mám jednoduché řešení, to se vytáhne ze SCARTu settopboxu signál z pinu 8 (switch), připojí na optotriak (např.
MOC3063), za něj relé (nebo obyč. triak, podle toho, co máte v
šuplíku) a proženete přes tohle udělátko napájecí kabel od televize.
Od teď stačí zapnout settopbox a současně s ním se zapne i televize a přepne se na příslušnej SCART vstup. A ovladač od TV už nemusíte nikdy (nebo skoro nikdy) vzít do ruky - pokud ovšem STB a ostatní přístroje maj vlastní ovládání hlasitosti.

Do druhýho SCARTu settopboxu mám připojenej DVD přehrávač, když ho zapnu, STB se stane průchozí pro AV signál.

Neni to dokonalý?

Pavel Kadečka.