Zapinani TV signalem ze SCARTu set top boxu

Pátek Červen 25 07:19:34 CEST 2010

Taky vás štve, že musíte zapnout nejdřív televizi (starou analogovou)
a pak set top box? Mám jednoduché řešení, to se vytáhne ze SCARTu
settopboxu signál z pinu 8 (switch), připojí na optotriak (např.
MOC3063), za něj relé (nebo obyč. triak, podle toho, co máte v
šuplíku) a proženete přes tohle udělátko napájecí kabel od televize.
Od teď stačí zapnout settopbox a současně s ním se zapne i televize a
přepne se na příslušnej SCART vstup. A ovladač od TV už nemusíte nikdy
(nebo skoro nikdy) vzít do ruky - pokud ovšem STB a ostatní přístroje
maj vlastní ovládání hlasitosti.

Do druhýho SCARTu settopboxu mám připojenej DVD přehrávač, když ho
zapnu, STB se stane průchozí pro AV signál.

Neni to dokonalý?

Pavel Kadečka.