Pristrojove svorky

azehw azehw na volny.cz
Čtvrtek Červen 24 23:05:04 CEST 2010

Je treba upresnit, za se to má pritáhnout klícem nebo se to bude utahovat rukou. Pro 100A pouzijte mosazný svorník M8 nebo M10. Stejne tak mosazné matky. Na svárecce mám pro 140A svorníky M8 a mosazné matky M8 s krídlem z bakelitu (Metra), bohuzel nevím, zda se to dá dnes sehnat.
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Martin Patka
  To: 'HW-news'
  Sent: Thursday, June 24, 2010 9:03 PM
  Subject: Pristrojove svorky

  Zdravim,

  do jednoho zarizeni bych potreboval pristrojove svorky pro 24V, ale pro
  trvaly proud cca 60A. S nejakou rezervou bych radeji i pro 100A.
  Prohledal jsem GME, GES, TME i SOS a bohuzel jsem nasel svorky
  jen pro proud 36A. S ohledem na to, ze zarizeni bude v miste bez dozoru
  si netroufnu neco poddimenzovat. Nevite nekdo, kde  by se takove svorky
  daly sehnat ?

  Dekuji za radu

  --
  Martin Patka                      network & server administrator