Dealextreme - jak na reklamaci?

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Čtvrtek Červen 24 22:24:30 CEST 2010

Dne pondělí 21 Červen 2010 15:49:52 Pavel Kutina napsal(a):
> Zdravim,
>
> vim ze tu par lidi reklamace resilo, ale nedari se mi to v archivu
>  dohledat. Jakym zpusobem reklamovat u DX? Koukamjim na web, maji tam plno
>  krasneho povidani o tom, jak jim mate poslat penize, ale jak reklamovat
>  zbozi, to jsem tam nenasel.
>
> Mam tu ten ARM netbook (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39391) a
> jednak prisel s jinym procesorem (OK, na webu tvrdj, ze se to muze stat a
>  ze jim to vyrobce dodava, jak mu to padne pod ruku), druhak prisel s 64MB
>  RAM misto 128MB a 512kB FLASH misto 2GB, to uz mi pripada jako docela
> [...]

Ajaj, obávám se že to budu muset absolvovat rovněž, protože jsem si ho v
nějakém záchvatu objednal taky. Ještě čekám na doručení.
Mimochodem, to že si kupuju něco co nepotřebuju a ještě navíc s významnou
pravděpodobností, že to bude nekvalitní drek jsem si uvědomil přesně v momentě
kdy jsem odklepl paypal :-(

A to mi tu už leží HP IPAQ HX4700, který má alespoň 500MHz procesor, ale také
jen 64MB RAM a nemám pro něj žádné využití, s linuxem, tak aby byl použitelný
bez konzole na vzdáleném terminálu jsem ho nerozjel, A wince jsou mi naprosto
k ničemu.

Jakub