Pristrojove svorky

Martin Patka hwmp na semily.net
Čtvrtek Červen 24 21:45:21 CEST 2010

Zdravim,

tak ty jsem asi prehledl, nicmene jsem si preci jen predstavoval
neco robustnejsiho...  A ani by tam nemusela byt zdirka, plny
material by byl spolehlivejsi... Nejak mi padly do oka ty svorky,
co jsou na zakoupenem 3kW menici, masivni, se zavitem M8, bez ty
zdirky - takove nejake bych chtel sehnat...

Dekuji za odpoved

--
Martin Patka                      network & server administrator