Router Edimax BR-6104K

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Čtvrtek Červen 24 17:41:31 CEST 2010

Jop, tak už jsem tam, ssh port:22.

Ted zkousim nejak hnout s ledkama
http://www.sunspot.co.uk/Projects/SWEEX/led_control.html
ale zatim jen led0 neco dela, ostatni me neposlouchaji :-/

echo "LED ON" > /dev/led0
echo "LED OFF" > /dev/led0

Zkousel jsem i zmenit mode na vystup a nastavit. Neco asi opomijim.

Diky.

2010/6/24 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>:

> Tak mě napadá, ono to má 1xWAN a 4xLAN, nejsem si tak docela jistej,
> že jsou ty porty rovnocenný pro přístup přes telnet / putty apod.
>
> P.K.

Sportuješ? Meloun tě zve na www.esportuj.cz !
Programuješ? Baví tě elektronika? Mrkni na meloun.esportuj.cz !