Kabel na Xilinx?

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Čtvrtek Červen 24 15:32:47 CEST 2010

Obcas, když dostanu zachvat, ze si poridim USB JTAG Download kabel tak se
podivam na toto
http://cgi.ebay.com/Xilinx-FPGA-CPLD-USB-JTAG-Download-cable-/280478335015?c
md=ViewItem&pt=BI_Electrical_Equipment_Tools&hash=item414dcfc027

pak si reknu, ze to az tak moc nepotrebuji a pockam az to zlevni, ale je to
asi tak nejlevnejsi co jsme nasel 70$, vcetne postovneho.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Ing. Peter Adamec
Sent: Thursday, June 24, 2010 1:28 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kabel na Xilinx?

Rozhodne odporucam kupit aj kartu do PCI-e (PCI sa nam odporuca do
minulosti cochvila) s paralelnym a seriovym portom
jeden som kupil je na nom MosChip  s jednym paralel a dvoma seriakmi
stalo to fakt len nejakych cca 20e a beha to pod XP64 aj s elnec
programatorom.
PA

j.Krajinka na seznam.cz wrote:
> Myslel jsem USB programovaci kabel na Xilinx, ale kdyz jste narazil na
prevodnik USB/LTP a na nem LPT programovaci kabel. Provozujete to nekdo,
nejsou s tim problemy pri programovani?

> Jirka

tiskárny. Jestli je to stolní PC, tak jedině něco takovýho: