Router Edimax BR-6104K

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Čtvrtek Červen 24 15:28:25 CEST 2010

Ano, to vím.
Ale než bych to podstoupil (případně koupil verzi KP), tak bych si rád
osahal co s tím vlastně dokážu a jak se se mi s tím pracuje. Takže
jsem to chtěl rozchodit tak jak to je, napsat si hada v céčku, udělat
webík atd...

Luboš Melichar