Router Edimax BR-6104K

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Čtvrtek Červen 24 15:10:59 CEST 2010

Zdravím,
takže jsem taky neodolal a řekl si, že si taky něco s tim routříkem zkusím.

Měl jsem doma bohužel je verzi bez usb, stáhl jsem distro z
http://www.sunspot.co.uk/Projects/SWEEX/latest_distro.html
přesněji tuhle verzi mks1152_96_19in_070204.bin .

Přes seriák natáhl a pustil, bohužel linux asi očekává flash disk,
protože v jednovteřinouvé smyčce se snažil něco namountit a nešel dál.

Tak jsem si stáhl z http://midge.vlad.org.ua/wiki/ poslední verzi
midge co jsem našel => midge-tmpfs-20051116_usb.bin
Všecko zdáse běží, přes seriák jsem na filesystemu, přes ifconfig jsem
měl dostupné ip 192.168.0.1, 192.168.0.4 a ještě nějákou

Mám ale problém s telnetem, přes putty se mi nedaří na router připojit
(ip: 192.168.0.1 port: 23), router mě odmítá.

Nejsem v těhle síťových věcech moc zběhlý, tak když mě popostrčíte tak budu rád.
Telnet 192.168.0.1 z konzole taky selže.

dík