RE: kryt proti sluníčku k teplotnímu čidlu

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Čtvrtek Červen 24 14:51:45 CEST 2010

Podle metrologie v meterologii by to melo byt v bile odvetrane stovkove
trubce.

Odvetrana znamena bud ze ma takeve ty strisky a muze ji volne procházet
vzduch nebo ma vetrak a vzduch se tim umele tlaci.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Aleš Filip
Sent: Thursday, June 24, 2010 2:16 PM
To: HW-news
Subject: kryt proti sluníčku k teplotnímu čidlu

Dobrý den,

Potřeboval bych poradit nějaké stínítko, nebo kryt na čidlo DS18B20. Mám
ho připojené k wrapu, a zaznamenává mi teplotu venku. Bohužel je na
balkóně v paneláku, kde není možné zabránit tomu, aby mi na něj
nesvítilo alespoň chviličku sluníčko. I když na něj nesvítí přímo,
ovlivňuje ho. (http://xanadu.khnet.info/pocasi.html - je tam zub od
11:20 do 11:40)

Nemáte nějaký nápad, do čeho to čidlo zadělat? Zkouším všechno možné -
různé trubky, otevřené polystyrenové krabičky, lesklé plastové ozdoby na
stromeček, a stále bez úspěchu.

--
Ales Filip