Mereni pudni vlhkosti?

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Čtvrtek Červen 24 07:58:42 CEST 2010

Já mám čidlo vlhkosti gardena staré deset let, a to by postavit šlo.
Spodní část je trubička z pórovité hmoty, kterou dáte do hlíny. V ní je
nalitá voda, a ta se musí doplňovat (týdně?)
Nad trubičkou je snímač tlaku, mechanický s velkou membránou podobně
jako hladinoměry u aut. praček.
Když je půda suchá, voda pomalu ubývá, a čidlo tlaku tento stav zaznamená.
Lubor