Re: OT: Solární nabíječka

Středa Červen 23 23:00:43 CEST 2010

2010/6/23 Pavel Troller <patrol na sinus.cz>:
> Zdravím,
>  děti se chystají na tábory a samozřejmě jim tam bude odepřena dodávka
> AC i DC energie pro jejich mobilní miláčky. Slunce by ale svítit mohlo a
> tak jsem poptáván po nějaké dobré solární nabíječce. Jak jsem tak studoval
> Aukro, je jich široká škála, od laciných modelů, které by nenabily snad ani
> 100 mikroF kondenzátor, až po důvěryhodně vypadající 1.5W modely s vnitřní
> Li baterkou 2600 mAh i více, ovšem za vyšší cenu.
>  Čtenářstvo této konference má jistě i v této otázce jasno a proto bych
> [...]

Někde jsem viděl rotoped přestavěnej na pohon alternátoru, možná by to
bylo lepší než ten solární panel, jednak to nebude závislý na počasí,
aspoň ne tolik a druhak děcka si budou muset trochu zasportovat, když
si budou chtít dobít mobil. Nemusí to bejt hnedka rotoped, ale něco
skladnějšího.

Nebo jim ty mobily zakažte (resp. se vykašlete na nabíječku), za
starejch časů se jezdilo na tábory a jediný spojení se světem byla
pošta. Starý dobrý papírový dopisy, žádnej e-mail ;-)

P.K.