Problem s USB

Jiri Nemecek jirry na centrum.cz
Středa Červen 23 12:55:05 CEST 2010

Ahoj,

přesně to se mi stalo taky. Došlo k uvolnění plastové destičky, která
kontakty podepírá. Když potom vypadla úplně, při každém pokusu o
připojení zařízení se NTB vypnul - asi zkrat napájení stíněním konektoru.

Neplechu s nepoznáním zařízení mi dělal i kabel (originál od výrobce).
Po jeho zkrácení na cca 15cm je vše OK. Drátky v kabelu byly sotva
vidět, zřejmě ekologickoekonomická optimalizace.

JN