[OT] Skrinky Mars

Dalibor Smolík doma na cassonic.sk
Středa Červen 23 08:19:39 CEST 2010

Riešil som podobnú dilemu so skrinkami, nakoniec som objednal u Farnella
toto: http://sk.farnell.com/jsp/search/productdetail.jsp?SKU=1367091
bral som rovno 10 ks, aj tak bolo poštovné 5€ (doniesol to kuriér v
dvoch obrovských krabiciach), rozmerovo sú veľmi podobné ako MARS-ky,
šuflíky sú z PP a teda výrazne odolnejšie ako tie MARS, sólo šuflíky sa
dajú objednať tiež.
MARS-ky sú - nechápem prečo - strašne predražené, aspoň teda na
slovensku, štandardná cena za obdobnú skrinku je cca 40€, tie belgické
sú výrazne lacnejšie.

Dali