[OT] Skrinky Mars

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Červen 22 22:12:57 CEST 2010

Tak ja mam historicke 20ti lete i nove z bau.... a v sile je asi rozdil,
zitra si je kdyz tak postavim vedle sebe, ale rozbite mam jak stare, tak
nove - krehke plexi oboje ;-)
Ale za ty prachy to IMHO neni spatna zalezitost. Krabicky se daji
nakoupit nahradni za par korun.