beton na lodzii (balkon)

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Červen 22 18:14:08 CEST 2010

Aha, jasne, tak to by me docela zajimalo - a hlavne ten pomer a jak to
udelat moc tekute, aby se to rozlilo a pritom pekne ztvrdlo... Zrovna
nedavno jsem nasypal zbytek pytle do michacky k betonu, abych ho nemusel
vyhazovat, a fakt to dostalo zajimave vlastnosti ;-) A ztvrdlo to hezky
takze se pustim do experimentu. Potrebyju zarovnat venkovni beton s
prasklinou, po zime si to sedlo, tak vrstvicka 2 cm by byla akorat -
mohlo by to jit?