OT: beton na lodzii (balkon)

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Pondělí Červen 21 23:06:19 CEST 2010

Podle CSN EN 206-1 se betony znaci  napriklad C30/37
prvni cislo pak udava minimalni charakteristickou valcovou pevnost v tlaku ve stari betonu 28dni, stanovenou na valci vysky 300mm a prumeru zakladny 150mm
druhe cislo pak udava minimalni charakteristickou pevnost v tlaku na krychly o hrane 150mm, take ve stari 28mm.
Podle SVB CR 01-2004 se betony znaci napriklad B20
cislo udava minimalni charakteristickou pevnost v tlaku na krychli o hrane 150mm ve stari 28dni.

Ahoj vsichni

predem se omlouvám za OT, ale je tu hodne lidí co buduje pribytky tak snad mi někdo poradí.

Vyboural jsem z lodzii starou dlazbu a chci ji nahradit prostou hydroizolaci z folie (napr. fatrafoil)

problémem je, že potřebuji srovnat a vyspádovat podklad. Předpokládám, že vrstva bude od 2 do 4cm, chci si dovést přímo namíchaný beton z betonárny, bohužel z ceníku nejsem vůbec moudrý

http://www.zapa.cz/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=126&Itemid=

jedine snad vím že chci kamenivo do 8mm ale v tech Bxx a Cxx  se neorientuju :-(

poradí někdo ?

díky

DJ

B20 ma pevnost 20MPa, pro predstavu je to solidni beton na zaklady staveb, vam na ten balkon staci cokoliv , klidne B5

Dalsi cleneni pismenka jako XC a cidlo resi korozi betonu vlivem vlhkosti, pro vas ucel potrebujete beton XC4 tedy beton na casti staveb primo vystavenym srazkam, tedy obcas suche obcas mokre nebo lepsi.

Asi tak.

PN