Dealextreme - jak na reklamaci?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červen 21 15:49:52 CEST 2010

Zdravim,

vim ze tu par lidi reklamace resilo, ale nedari se mi to v archivu dohledat.
Jakym zpusobem reklamovat u DX? Koukamjim na web, maji tam plno krasneho
povidani o tom, jak jim mate poslat penize, ale jak reklamovat zbozi, to
jsem tam nenasel.

Mam tu ten ARM netbook (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39391) a
jednak prisel s jinym procesorem (OK, na webu tvrdj, ze se to muze stat a ze
jim to vyrobce dodava, jak mu to padne pod ruku), druhak prisel s 64MB RAM
misto 128MB a 512kB FLASH misto 2GB, to uz mi pripada jako docela zasadni
(porovnano s jinou masinou, srovnano osazeni a dle datasheetu dohledano, co
je tam vlastne osazene).

Jak postupovat? Navic ten netbook kupoval znamy (nejakym zpusobem je ochoten
spolupracovat) a ja ho od nej koupi pote, kdyz se mu na nem nedarilo
rozbehat linux (mne se to sice podarilo, ale radost z toho nejak nemam), ale
reklamaci asi budu muset resit ja.

Pavel Kutina